Navrat v case

Velmi svedomito som sa naplno pohruzila do popridavanie fotiek z KALIFORNIE! AK vas to este stale aspon trochu zaujima, tak vsetky fotky mozete najst tu:

https://plus.google.com/u/0/photos/100236140126550093730/albums/5846419420601061297

A len tak zo zaujimavosti, mate nejaky sajn, co gača znamena? Pretoze tu to vsetci pouzivaju velmi casto, tak by ma zaujimalo, ci sa niekto trefne do cierneho. Prezradim vam to nabuduce!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Navrat v case

  1. Sash píše:

    Lubiii to su absolutne uzasne fotky!!! Velmi sa snazim nezavidiet, tak si predstavujem ako si popisala cestu autobusom 😀 Ale vazne, normalne si mi spravila den!! A je tam aj Slashova hviezda! A ta fotka s Marilyn je ohromna!! A cely Disneyland a proste Cali a vas marching band a vsetko… Tak dufam, ze zvysok pobytu budes mat este lepsi, ak sa to da!

    • lubicapuchalova píše:

      Dakujem ti veľmi pekne a ďakujem ti, ze si sa odhodlala komentovať. Tu fotku so Slashom som totiž fotila s myšlienkou na teba. A Cali bola skutocne jedna z najlepších spomienok, ktoré tu mám, hoci ta cesta autobusom bola otrasná. Nabuduce pôjdem radšej na korčuliach:P

      • Sash píše:

        Uz som tu raz komentovala! Este tusim ked som bola v Londyne 😀 Ale citam poctivo. A neboj, nabuduce ta zveziem na mojom BMW kabriolete a mozes kludne prespat v mojej vile na Beverly Hills. Ked uz nic ine, budem tam mat aspon velku chladnicku. Jaj a toto som zabudla, mas skvely ten kabat alebo bundu alebo co to je… to modrozelene hned na prvej fotke!

  2. Dominik píše:

    gača = got ya = chápem ťa = rozumiem…
    vyhral som niečo? 😀
    inak AHOJ LUBICAAAAAAA!!!!!

Pridaj komentár

