Vanoce, Vanoce odchadzaji

Takze uz to mam absolvovane. To, na co som cakala cely polrok. Ale zabudla som, ze tento clanok ma nadpis Vanoce, takze si na Kaliforniu budete musiet este pockat.

V den Vianoc sme sli koledovat do domova dochodcov. Chodili sme tam po chodbach a spievali rolnicky pred izbami ludi. A tym myslim celu rodinu, teda Kristiana, Hannah, Karen, Thomas aj ja. Kit bol v pohode, studuje totiz muzikalne herectvo, Hannah ma pekny hlas. Ja som im vsak velmi nepomahala so svojim hlasom. Moj hlas totiz nie je stavany pre spievanie v skupinke, lepsie vynika osamote. A ked poviem osamote, myslim, ked nikto iny ma nepocuje. Najlepsie je, ked nepocujem ani ja sama seba.

Potom sme sli do kostola na omsu a potom sme uz nedockavo s prazdnymi zaludkami sli na navstevu do Hanninej mamy bratrancovej frajerky rodicov domu. Clovek by si myslel, ze niekto takto vzdialeny bude cierny s velkym pupkom a sprachnivelou kozou korytnacky byvajuci v stane na pobrezi Jammu a Kashmir. Ibaze Jammu a Kashmir nemaju pobrezie. V skutocnosti to bol vsak rozpravkovy dom na okraji mesta. Ked som vosla do obyvacky/jedalne, citila som sa ako v Krstnom otcovi v tej prvej scene. Iba som cakala, kedy sa nejaky objavi s cigarou v ruke. Alebo som cakala, ze tam bude rozohrata particka pokru. Kuchyna bola ako zo Siedmeho neba. Teda, toho serialu. A rodicia tej priatelky bratranca Karen – Hanninej mamy, to boli typicki ludia s vyssim postavenim a vekom. Bolo tam viac dam, perfektne ladies, absolutne klasicke. Skratka, dom vyzeral ako kazdy vo filmoch Nicolasa Sparksa. S Hannou sme boli hrozne zvedave, ako vyzera druhe poschodie domu a tak sme prisli s nepriestrelnym planom. Povedali sme nevlastnej sestre Hanninej sesternice, aby sa zavrela na zachode a ja som potom utekala za pani domacou a povedala som jej, ze velmi potrebujem cikat a ze zachod je obsadeny a tak ma odprevadila na zachod na poschodi. Hannah tam isla so mnou, akoze mi je moralna podpora, vsak viete, ako chodia dievcata vzdy na zachod spolu. Tomu som nikdy nechapala, ale teraz mi to prislo vhod. Tak sme sa dostali, kde sme chceli. Este som pocula, ako sa dole na mne smiali, ze som tak strasne potrebovala ist na WC. A tam sme s Hannou prezreli izby, pretoze boli ako z filmu, s baldachynom a satnikmi. POtom sme dosli naspat dole, ospravedlnila som sa za cikanie, ale vypila som hrozne vela vody a sli sme sa naspat do obyvacky tvarit, ze sme krsni otcovia.

Potom sme sa odgulali domov (jedlo tam bolo totiz velmi dobre, a kedze sme tam isli s prazdnymi zaludkami, po nasom odchode to vyzeralo, akoby sa tam prehnala nejaka Katrina. Nie len akakolvek, ale hurikan.) Doma maju tradiciu, ze maju misu s cukrikmi a tu jedia pocas rozbalovania darcekov. Tak sme sa konecne dostali k tomu. U nich to vsak funguje tak, ze jeden clovek zoberie darcek z pod stromceka a da ho dotycnemu, pricom na menovke je napisane od koho. A potom vsetci zizaju, ako sa darcek otvara. A potom sa tesia a su nadseni. Ja som bola nadsena z CD Maroon 5 tak velmi, ze cela rodina sa zo mna zacala smiat. Pohojdavala som sa totiz dopredu dozadu asi 5 minut. Dostala som aj CD Elan, ktore mi bolo poslane zo Slovenska, spolu s kalendarom s nasimi fotkami, co bolo absolutne uzasne. Dostala som kulmu na vlasy od Hanny a ked som ju rozbalila, dostala som zachvat smiechu. Ja som si totiz myslela, ze som Hanne dala super originalny darcek a vysvitlo, ze ona mi dala to iste. Od Karen som dostala knihu s fotkami z Ameriky a to bol moj najskvelejsi darcek. S Hannou sme rodicom kupili grill/toaster, pretoze svoj predali a tak sme doma nemali ziaden. Mysleli sme, ze to bude bomba toho vecera, nas grill, ale vysvitlo, ze Thomas nas porazil, pretoze dal Karen Ipad III. Ja som sa z toho tesila ako male jojo, i ked nebol pre mna. Takze po rozbaleni sme sa dogulali do postele.

Dalsie rano sme sli k Hanninym starym rodicom a bratrancom, ktori byvaju asi 2 hodiny od Sioux Falls. Tam sa stretli 28 clenovia tejto rodiny. Podotykam, ze vsetci su len zo strany Hanninej mamy, pretoze z Thomasovej strany byvaju vsetci v Kanade. Musim povedat, ze ja nepoznam 28 rodinnych clenov ani dokopy na Ankinej, mamininej a ocovej strane. Boli tam tety rodicov, sesternice bratrancov, tety sesternic, no proste plny dom – teda farma, bolo to totiz na farme. Stravili sme tam cely den, hrali sme hry, jedli, hrali hry a jedli. Potom sme museli odist domov, pretoze ja a Hannah sme dalsi den o piatej rano odchadzali na nas vylet do Kalifornie. Ale o tom v dalsiom clanku, pretoze bude prilis dlhy. 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Vanoce, Vanoce odchadzaji

  1. Vandaaaa Pandaaa Srandaaa píše:

    Ako tak rozmýšľam tak rozmýšľam a došla som na to, že skoro v každom, alebo v každom druhom článku hovoríš o jedle… 😛 Len tak by ma zaujímalo, že koľko si pribrala od odchodu??? Hm??
    Chcela by si vedieť ako sme na tom my???? No tak, že ja som dostala nový mobil… JUPÍÍÍÍÍÍ!!!!! HTC Desire C 😛 mamina sa najviac asi tešila z tanierov alebo z vysávača… 😀 Lujzka jednoznačne z gitary a oco asi z čiapky na lyžovanie 😀 ale asi už dlho nebude ocova, že Lujzka… 😀

  2. Anka píše:

    Ahojky Lubica, cize tato rodina otvara darceky a aj oslavuje Vianoce 24.12.? Ja som myslela, ze oni su ako anglicania/australcania a otvaraju darceky az 25.12 rano a potom oslavuju….:-). No to je dobre, ze to maju take trochu europske.
    Inak u starkej mali na vianoce uplne novy termostat na kurenie (k novym peciam si dokupili) a nikto ho nevedel nastavovat. Pokusali sa o to tvoj sikovny ujcek a tvoja mama. Ale vysledok bol asi taky, ze hodinu tam bola zima (vsetci v mikinach) a ked to ujcek Dusan rychlo prestavil tak o hodinu si tam mohla byt v plavkach :-). Ja som bola asi velmi poslusna, Jezisko mi priniesol tiez krasne darceky……a BTW ked tu o pol roka najdes rozvratenu, rozhadnu celu familiu tak sa nevystras to bude asi preto, ze Jezisko vsetkym doniesol noze (to sa vraj nema, lebo to kazi vtahy :-)))…..tak len maly warning…

  3. Ujcek píše:

    Ujcek sa zase nasmial. S tym vynikajucim hlasom sme na tom asi rovnako.
    Inac vo svojich blogoch si uz pospominala rodicov, starkych a dnes dokonca aj Anku. Neuhadnes kto este asi chyba?

    • Tetuška píše:

      Ujček, určite si myslel na mňa, že ja tam chýbam – mňa ešte nespomenula :). Akurat starka, ked vravela, že šalaty robievam iba ja – teraz neviem, či preto, lebo ich nikto iný nevie robiť, alebo preto, lebo sú také výborné, xixi…Mimochodom, Lubka, dúfam, že ked sa vrátiš, nebudeš vyzerať ako ja – ked stale tolko ješ….:-D.

      • lubica píše:

        No cuduj sa, ze som ta nespomenula, tetuska, ked ani o tebe neviem, ze citas moj blog…keby si komentovala,aj by som si spomenula, hAa?

  4. maminia píše:

    u Haninych starých rodičov ste hrali hry a jedli, hrali hry a jedli … – Vanda by sa tam dobre cítila. Nemohli by sme tam poslať aj Vandu, aby sa s ňou hrali – lebo inak nás uháňa. A aj sme jej odolávali, no nie celkom dokonale – cez sviatky sme hrali s ňou Activity – a samozrejme, s ocom sme vyhrali nad tandemom Lujzka – Vanda. P.S: Poznáš hru Život? Tak sa teš, Lujzka ju už má odhranú asi 15 krát :).

    • Vandaaaa Pandaaa Srandaaa píše:

      Ale na prekvapenie Lujzka pride za mnou (ked sa fakt nudi) ale to je nepodstatne a opyta sa ma ci nejdeme hrat zivot!!!! To nie ja!!!!… Ale aj tak ta to neminie!!!!!!!! 😀

Pridaj komentár

