A ide sa do….

KALIFORNIE!

Zasoby kolacov mam v sebe uz teraz do najblizsich Vianoc. O, pockat, Vianoce su uz zajtra!! Uhaha! Stromcek sa rozpada pod vsetkymi tymi darcekmi a sneh za oknami uz tyzden caka, kedy sa moze konecne roztopit. Tipujem, ze sa vsetok zahadne roztopi zajtra rano, pretoze co by to boli za Vianoce, keby boli NAOZAJ biele? Na kazdy buchot sa mykam, pretoze ocakavam toho Santu, o ktorom tak Americania basnia. Zatial som ho este nevidela, ale pevne verim, ze sa ukaze a ze Americania mi len tak neklamali. 

Testy mam uz za sebou, vsetky nervy v kybli, ale kedze polrok tu uz bol drasticky ukonceny, nemam ziadne domace ulohy pocas Vianoc. Akoby som aj mohla mat, ked od 26. decembra do 3. januara sa budem nachadzat v Kalifornii. Presne tak. Nasa marching band je vybrata ako jedna zo 17 marching bandov na svete (OK, nikto iny nema marching band iba Amerika, takze jedna zo sedemnastich z Ameriky. O, Japonci maju tiez marching band. Ale oni nepatria do sveta, to su mimozemstania s trubkami a saxofonmi v ruke.), aby vystupovala na Tournament of Roses Parade v Pasadene, California. Ideme tam autobusom 36 hodin. Teda, siedmimi autobusmi. Jednu noc prenocujeme v Las Vegas a potom pokracujeme az priamo do Hilton hotela, Long beach. http://tinyurl.com/cwsyhtc

Tam ideme do Disneylandu, Universal studio, chodnik Slavy, pojdeme na Queen Mary lod, kde budeme mat veceru a tanec,(http://www.canyonranch.com/sites/default/files/press/QM2/press_queen_mary_2_ship_full.jpg) a najdolezitejsie je, ze budeme 3 hodiny kracat v rose parade. http://ktla.com/rose-parade/ Tu je link na online pozeranie tejto parade, ak budete chciet. (fakt dufam, ze to bude fungovat.) Zacat by to malo okolo siedmej vecer vasho casu, 1.1.2013. Ak to nepojde, tak sa skuste k tomu nejak preklikat alebo si to vygooglit. Je to velmi zdlhave, kedze to ma az tri hodiny, ale aby som vam ulahcila zivot, tak vam prezradim, ze nasa marching band je 51. Takze ak to pojde po poradi, tak si pockate az do patdesiatky. A myslim ,ze som spominala, ze nas ako jedinu marching band oslovili, ci nemozu spravit kratky 45 sekundovy zostrih na nas. Takze hned potom, ako sa otocime na dlho obavanej zakrute, hned bude kratky strih na nas. Mozno si poviete, co je to obavana zakruta? Tak ja vam to poviem, Posledne dva mesiace sme kazdu sobotu trenovali, ako sa otocit na zakrute, aby sa vas rad nepokazil. Musis sledovat cloveka v strede, podla ktoreho sa cely cas riadis, aby si nevysla z tempa, potom musis stale udrzovat dva kroky medzi ludmi vedla teba a tri kroky interval medzi ludmi pred tebou. Ale ked sa otacas do zakruty, sledujes ludi vonkajsich, pretoze vnutornym ludom stacia mensie kroky kym vonkajsi musia dobehovat ako slony. A ked sa jeden rad pokrivi, vsetko sa pokazi, pretoze to bude sledovat 700 tisic ludi tam a dalsich 80 milionov v televizii a online. A ked to bude ukazovane z vysky a bude to krive, bude to riadny trapas. A pocas tychto sobotnajsich treningov sme stale dookola a dookola chodievali po zakrutach, aby sme sa to naucili, pretoze tato uzasna 45 sekundova prilezitost nam bola dana preto, lebo pred styrmi rokmi bola otocka na zakrute nasej marching band v tejto istej parade perfektna. Minule som to pocitala, pocas trojhodinoveho treningu sme urobili asi 82 zakrut. Clovek by povedal, ze by sme mali byt uz maastri, ale ja mam stale pochybnosti, hlavne ked na sebe citim niekolko milionov oci. 

A este budeme vystupovat aj nasu field show okolo polnoci vasho casu z 30 na 31 decembra, takze ak budete chciet, mozete si to najst na tej stranke. 

http://lincolnband.org/wp-content/uploads/2012/10/TOR-short-student-itinerary.pdf
A tu je rozvrh na nas vylet, keby ste boli do toho velmi velmi zazrati ako ja. Popravde, davam to tu preto, aby ste mi zavideli:P 

Mozno vas este zaujimaju aj vysledky mojich testov.HM? Takze, tu sa konci polrok semester testmi, ktore trvaju dva posledne dni skoly a su 15 percent tvojej polrocnej znamky. 42,5 percenta je prvy stvrt rok a 42,5% je druhy polrok. Ako som spominala, vsetko tu ma presny system, ziadne prilepsovaky. Takze, z biologie som dostala 99% a moja polrocna znamka je 99%. Bolo to primitivne lahke a tak som sa na druhy polrok preradila do AP Biology, co je vysokoskolsky level, hoci si spoluziaci klopkali po hlavach, ci som normalna v strede roka sa presunut do AP Bio. Z accelerated precalculus, teda matika, som dostala 97%, a na konci pol roka mam tiez 97%. Ten test sme robili ONLINE na pocitaci. To je tiez dokaz toho, ako to tu je premyslene vsetko. Tym sa zabranuje tomu, aby niekto testy ukradol alebo ucitel ich stratil. A vysledok sa dozvies hned, pretoze to je a b c d. Avsak vsetci by boli radsej, keby sme mali stary dobry papier. Vsak co, setri stromy, daju ti kyslik. Posledny test prveho dna bolo divadlo. Tam som mala MONOLOG, ktory som si vybrala a musela som sa ho naucit. Na vyber bolo asi 60 monologov a jedno dievca robilo ten isty ako ja,avsak musim povedat, ja som absolutne dominovala. Bodaj by aj nie, vsak som z neho dostala 100 percent. Som si ista, ze to nedostal ani milovany Fletcher. Ble. Musim povedat, ze na jednej strane som stastna, ze uz nebudem mat divadlo ( je to iba polrocna hodina), pretoze vacsina deciek tam su rozmaznane nedospele opice. Napriklad, mali sme sa naucit monolog a mali sme na to dost casu, pretoze som sa to ja naucila v anglictine, co nie je ta najjednoduchsia vec na svete. A ked sme to mali prezentovat a ucitel vyvolal jedno dievca, ona sa tam pred vsetkymi rozrevala ako babo a dufala, ze ju necha ist nabuduce. Avsak, ucitel je tiez pnak a tak jej dal nula bodov zo sto. A potom, ked nastala chvila, ze niekto dalsi sa nenaucil monolog, ona mudro mudrovala,ako tam mal ist a aspon improvizovat. “vsak to nie je take tazke”. No. A toto som zazivala kazdy den. Ale na druhej strane, bola to skvela hodina, pretoze je to divadlo a divadlo je UZASNE! Na buduci polrok mam namiesto tejto hodiny geografiu, na ktorej budem pravdepodobne spat.

Druhy den som mala chemiu, z ktorej som dostala 95 % a na konci roka 97%. Potom bola telesna, ktorej som sa obavala asi najviac na svete. Verte mi, pisany test z telesnej po anglicky zo sportov, o ktorych existencii si donedavna nemala ani tucha, to je ta najhrosia vec na svete. Ano, HROSIA. Z toho som dostala 86%, co by na Slovensku mohla byt este jednotka, tu je vsak od 85% trojka:D Ale na konci roka mam stale 97%, takze HA! To je tiez len polrocny kurz, takze namiesto team sports mam na buduci polrok dance and fitness.

Posledna hodina bola Americka literatura, co bola moja druha najobavanejsia hodina, kedze to bolo citanie poezie v anglictine a interpretacia toho, potom tam boli native american diela, ako THE Crucible, takisto Huckleberry Finn – kniha od Mark Twaina. To sme museli pocas necelych dvoch tyzdnov kazdy den citat 40 stran napisanych v dialekte nevzdelaneho bieleho chlapca. To je totiz pokracovanie Toma Sawyera, ak vam to nieco hovori. A takisto sme museli napisat esej. Ale zvladla som to na 94% a tak mam 94% na konci skolskeho polroka. Na buduci polrok mam namiesto tejto hodiny Composition, co bude SAME pisanie eseji, takze sa mam na co tesit. Ale moje citatelske denniky boli celkom uspesne, ucitel mi ich vzdy pochvalil. Mozno by som mala byt spisovatelom. Hm. Alebo to bolo len preto, ze som mala spolocnu temu s tym ucitelom, lebo poznal niektorych slovenskych hokejistov a zboznuje hokej. A Charovo meno povedal ako Čara. haha. A to bol posledny test tohto uspesneho polroku. O pol jednej sme boli prepusteni domov a od druhej do stvrtej sme mali potom este marching band. To je ale potesenie, vsak? A potom vecer sme sli na Hobbita. Juchuuuu. Poviem vam, uz dlho som nebola taka vytocena. PRECO to rozdelili do troch filmov??? Viete si predstavit, ze by ste mali nejaky film, napriklad Popolusku, a zrazu by ste v tretine toho filmu zastali a pozreli si dalsiu tretinu o rok neskor a poslednu tretinu o dva roky neskor? To je absolutna katastrofa. Akoze, film bol bravurny, ale nepaci sa mi, ze epickost Hobbita pokazili chamtivostou po trojnasobnom mnozstve penazi. To sa proste s umenim nerobi. Tolkien sa urcite obracia v hrobe. 

A potom prisiel koniec sveta. Teda, mal prist. Ale Mayovia zjavne neboli velmi chytri a zabudli zahrnut prestupne roky do svojho poctu a tak sme ten koniec sveta prezili uz pred mesiacom. My mame hadam viac zivotov ako macka, tolko koncov sveta sme uz prezili. A koniec sveta sme museli oslavit poriadne. Tak sme si dali Starwars maraton venovany mne, kedze som to nevidela. Ja s Hannou a este jednnym dievcatom a Jaredom sme sli k Joshovi domov a pozerali sme prve tri diely Starwars, zatial co sa chalani mlatili svietiacimi bubnovymi palickami a predstierali, ze to je lightsaber. A mali sme 4 pizze pre 5 ludi. Teda, v podstate styroch, pretoze dievca odislo. O pol noci sme prisli domov a tak sme uspesne prezili koniec sveta. 

Teraz sa chystam piect cookies a pomoct rodine, kedze to tu smrdi, akoby sme horeli. Dnes bolo v novinach, ze jednej rodine v Sioux Falls zhorel dom. Mozno sme to my. haha. 
STASTNE A VESELE.

( a vobec sa mi nepacilo, ze na poslednom prispevku som dostala len dva komentare, od mojej matky, takze ludia, zmuzte sa a nenechajte ma ako jedinu, ktora stale rozprava.)

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to A ide sa do….

  1. Lujza píše:

    Ok. Poďme sa tváriť, že som pochopila tomu opisu toho, ako sa otáčate. A je to fakt zložité. Teda aspoň podľa toho, ako si to opísala.
    Teraz by sme mohli spoločne so všetkými tuto v Matejovciach na konci sveta závidieť, že ideš do Hilton hotela, ale… Vážne je to pravý Hilton? Ako Paris Hilton a jej čivava Hiltonová?
    Presuňme sa ďalej. Vážne máš z telesnej 2? Ale nie, telesná je sviňa. Gratulujem k výsledkom, myslím, že si lepšia, ako rodený američania.
    A s tým Hobitom máš úplnú pravdu! Je to strašné! Síce som ešte nevidela ani tú prvú časť, už ma to štve. Veď, kedy to chcú stopnúť?! Dostanú sa k Smaugovi, či ešte len ku kráľovstvu elfov a bum – koniec?! To je strašne rozčuľujúce! A keď si predstavím, že posledný diel má byť až v 2014…
    Okej mala by som prestať básniť o Bilbovi Bublíkovi a vyjadriť sa k vašim a aj našim Vianociam na snehu. Neverila by si, ale aj tu je sneh! A to teda dosť! Včera nasnežilo, že sa pomaly nedalo ani prísť do Popradu, tak bola zľadovatená cesta. Ale nakoniec sme bez poškodenia prišli ku starkej, kde všetci prace pečú, varia a pracú (mamina). A starká behá s miskou šalátu a každého núti, aby ochutnal, či je dobrý. No čo už. Ty tu nie si…
    Asi už budem končiť, myslím, že týmto slohom vynahradím to, že predtým som nekomentovala 🙂

    Šťastné a veselé, Lujzka.

    P.S. Môj komentár nemá hlavu ani pätu. Idem radšej šiť tie gombíky 😀

  2. vanda panda píše:

    Lujzka myslim, ze ked uz to otacanie som pochopila aj ja tak potom ty musis byt riadna blondinka! 😀 To je neuveritelne ty ides do Hillton hotelu? Aj ja chcem!!!!!
    PS: Stastne a vesele!!!

  3. mam píše:

    Neviem, po kom máte, deti moje, ten divadelný talent – Lujzka mala záverečné vystúpenie z Ludusu a bola absolútne perfektná, spontánna a suverénna – neviem síce, akú postavu hrala, ale vraj to nevadí, lebo vraj ani ona sama v tom si nebola úplne istá .
    Momentálne máme už Vianociach a bojím sa otvoriť ústa – akonáhle si ich otvorím, vždy niečo do seba pchám. Dnes Ťa práve starká spomínala, že čo sa deje, že ešte kokosky ostali. Odpoveď je jasná – lebo Ľubica…:P
    P.S: starká práve zkonkautovala starkýho na kinecte, tak bacha na ňu 🙂

  4. vanda panda píše:

    lubinka ako si na tom s kolacmi? pytaj si asi dve miesta v autobuse.

  5. starka píše:

    musim sa pripojit aj ja ku komentaru lebo ma tu vsetci len ohovaraju ale ty vies ze salaty robi teta Dana a ona poslala na ochutnanie ci mu nieco nechyba a nikto nechcel ochutnat lebo si uz umyli zuby heheh

  6. Ujcek píše:

    Idete na Queen Mary alebo Queen Mary 2?
    Gratulujem k znamkam, raz ked sa vratis tak by si ma mohla doucovat anglictinu. Ake su tie percenta v porovnani s priemerom triedy/rocnika… ?

  7. mum píše:

    videli sme Váš marching band!!!

  8. Helena píše:

    Ahoj Ľubka, veľmi sa teším z Tvojich výsledkov v škole, si výborná, taktiež z ostatných Tvojich aktivít, ktoré sú úžasné, želám Ti v Novom roku všetko najlepšie, nech sa Ti darí.

  9. starka píše:

    ja len k tym kokoskam kazdy ma tu ohovara jak so salatom tak s kokoskami ale to je pravda lebo som bola prekvapena ze 2 dni stali kokosky a asi ich nemal kto jest lebo bolo vela inych kolacov, Ked som sa pytala ze co sa stalo tak vsetci /tvoja mamina a sestry / skonstatovali , ze na vine je Lubica lebo ona ma ich rada heheh

Pridaj komentár

