FOTKY!

Uz by to malo fungovat.

A kedze by som sa mala teraz ucit na semester testy, nasla som si habadej casu na popridavanie fotiek.

https://picasaweb.google.com/lubka347

Prve styri albumy su z Ameriky. Neviem ako zlikvidovat tie starsie, takze sa asi budete musiet pozerat aj na moje fotky z mladosti, kedy som este len zacala kvitnut:)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to FOTKY!

  1. Sash píše:

    Lubiii trosku mi to nefunguje, neviem ci je to moj prispaty pocitac alebo ten link?.. posle ma to do nejakych udajne “mojich” fotografii, a to je vsetko….

  2. Lujza píše:

    Neviem, či je to len mnou ale keď to otvorím tak ma to posiela do môjho fotoalbumu. A ja fotoalbum nemám.

  3. Anka píše:

    Ano, nefunguje to. Skuste toto https://picasaweb.google.com/lubka347 toto uz asi pojde 🙂

  4. Ujcek píše:

    Perfektne fotky, pridavaj dalej!

Pridaj komentár

