Lubica nie je No lifer!

Takze takto.

Kedze niektori su stale zmateni a netusia, co tu ja robim, tak vam to pekne opisem. Budicek mam rano o 6.06, kedze 6.00 je mainstream. Americania sa maju tendenciu sprchovat rano, takze Hannah musi vstavat o 5:30. Napcham do seba ranajky a o 6.30 odchadzam s Hannou do skoly. ( nikdy to nie je sest tridsat, vzdy je to tak tridsatsedem) . Cesta do skoly autom s Hannou patri medzi moje najlepsie 4 minuty dna. Ked totiz chodim s nou autom, tak si pustime dubstep na plne pecky, stiahneme okna a myslime si, ze sme strasne cool. (Samozrejme sme zaputane a vobec neprekracujeme rychlost,rodicia.)

Btw, im tu prave vychadza zakon, ze nemozu smskovat za volantom, telefonovat mozu. Ak sa vam to zda divne, tak tu je vysvetlenie. Od kedy som tu prisla, Hanne zvonil mobil asi trikrat. Denne totiz posle okolo 100 smsiek. Mesacne ma okolo styri TISIC poslanych sprav. VSETCI tu smskuju. 100 sms denne je este malo. Minule som sa niekoho pytala, kolko sprav posle za den, a povedal mi, ze maximum tisic. je to vobec mozne? ja dokazem zratat mnozstvo sms, ktore som poslala za cely svoj zivot na stonozkinych nohach! Fuha.

OK, spat. Pravidelne si kupujeme kysle zizalky do auta a cestou ich pojedame,ale Karen o tom nesmie vediet, lebo by nas vyhresila. Haha. A Take riadne kilove balenie. Okolo 6:40 sme v skole a v band room si zo skrinky vyberieme saxofon, rukavice a vyrazame na ihrisko, kde musime byt o 6:55. Zda sa vam divne, preco nie o siedmej? To je psychologia. Ked ti niekto povie, ze bud tam o siedmej, tak tam budes okolo siedmej. Ked tam mas byt 6:55, tak tam budes presne, kedze cas je PRESNE dany. O 8:10 koncime a za desat minut sa musim dostavit na moju prvu hodinu – biologiu. Tam sedim s druhackou, ktora je moslimka a je uz rok zasnubena s 30 rocnym chlapom, do ktoreho je zalubena. A buduci rok ma svadbu. Ale inak v poho. Po zazvoneni mam 6 minut na preletenie po chodbe a dostavenie sa na Accelerated Precalculus, cize matika. Oni tu pouzivaju graficke kalkulacky a na matike teraz preberame exponencialne funkcie a logaritmy a veci, o ktorych som netusila donedavna. Po tejto hodine mame takzvanu Ad room, ktora ma asi 2o minut  oproti normalnym, ktore maju 50 minut a pointa je, ze citas knihu. Potom mam divadlo, ktore sa kona v divadle, nie v ucebni. Ha. Tam preberame grecku literaturu a mame testy, ktore su tazke. Jediny predmet, z ktoreho mam 92percent, cize dvojku. Plus, ucitel je celkom zahladeny do seba a do svojho oblubeneho ziaka Fletchera, ktory bol v marching bande ale bol vyhodeny pre zly prospech. A Fletcher zboznuje sam seba a ma interny humor s ucitelom. No, a potom mam obed. Mala by som mat povodne prvu polovicu stvrtej hodiny studovnu, kde si robim ulohy a potom obed, ale ako tretiacka na strednej mam pravo mat OPEN lunch, co znamena, ze mozem opustit skolu na obed. A tak chodim vykradat pekaren so siskami s babami z marching bandu. Potom mam piatu chodinu chemiu, na ktorej nechapem, ako moze niekto nechapat, o com to je. Vsak prave sa ucime halogenidy, teda KCl, alebo ZnBr2 a decka proste nechapu, ako sa to tvori. A nasa ucitelka je trenerka roztlieskavaciek. Potom mam telesnu! A prave mame Frisbeeeeeee! Zboznujem frisbee. Posledna moja hodina je Americka literatura, kde som minule napisala citatelsky dennik o nasich ciganoch a ucitel bol mnou nadseny:P A mam exciting news!

Minuly tyzden som bola na kastingu na jesennu hru Fresh Faces a dostala som sa taaaaaM! Takze kazdy den po skole od pol stvrtej do pol siestej mam practice. Je to super skvele, i ked su to len take kratke hry, scenky, ktore nie su vedene ucitelmi, ale starsimi ziakmi. Potom idem domov a najest sa vecere, ktora ma doma caka. Aaaaa, predvcerom som varila pirohy! Vsetci sa cudovali, ze sladke ako hlavne jedlo, pre nich su sladke pirohy skor dezert. A pozvala som aj Katie, jedno dievca z marching bandu, aby ochutnala moje kulinarske umenie. A bolo to mnamka. Po veceri si robim ulohy a spat chodim o 21:50. Aby som bola cerstva pre marching band. Avsak, v pondelok rano nemame marching band, mame ho vecer o siestej, takze tam travim svoje pondelky. V stredu po divadelnej skuske mam mladeznicku skupinu v kostole, co je kopa srandy, lebo chodime vyjedat kostolnu kuchynu:P V utorky a vo stvrtky je bike club o piatej, co su vlastne zufale decka, ktore sa chodia bicyklovat po meste. Ja mam vtedy skusky na Fresh faces, takze docastne som neshcopna navstevovat tento spolok, ale ono sa to obnovi. V piatok vecer mame casto marching band predstavenie, pretoze v piatky sa hra futbal a my vystupujeme v polcase. Sobota- suutaze. Nedela, rano kostol a poobede priprava do skoly. Zajtra vsak nejdeme do skoly, pretoze ucitelia maju nejake konferencie a my sa vyspime. Aha, vyspali by sme sa, keby som s Hannah nemala o deviatej nejaku kozmeticku, pre ktoru sme pokusne kraliky. A v sobotu mame sutaze. dve. Jedna je v minnesote a druha je blizko sioux falls. A v minnesote mame aj parade, co je sutaz v marchovani na ulici a potom sutaz v normalnej zostave. A v brandone mame normalnu zostavu. Asi sa rozpolime, neviem. A potom v nedelu mame poobede filmove poobedie v kostole. takze tak.

Povodne sme mali mat tento piatok filmovu noc, pretoze chalani zo saxofonovej sekcie pre mna chcu urobit Starwars maraton, kedze som nevidela Starwars. Ale zda sa, ze sa to bude musiet odlozit na neurcito. Joj, oni su tak vtipni. Hannah a oni si o mne vymysleli story, pretoze sa kazdy cuduje, ako mozem tak dobre marchovat. Tak kazdemu rozpravaju, ze som na slovensku bola v armade a ze viem ako nabit zbrane a strielat. A kazdy tomu veri. haha.

A o predchadzajucom vikende mozem povedat tolko, ze sme sa na sutazi umiestnili druhi a nas trener je na nas velmi hrdy:) A nejaka zienka z MTV volala trenerovi a poziadala ho, ci moze natocit story o surodeneckych vztahoch v marching bande do True Life Story a ja s Hannou sme sa tam prihlasili, aby natocili o nas! hah. Tak nam drzte paaalce! Band bude na MTV AAAA zacina mi cheeeemia!

Co z tohto mozte usudit? LUBICA MA ZIVOT!mehe

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Lubica nie je No lifer!

  1. maminia píše:

    k tým sms a vareniu – včera, počas nákupu v hypernove, som dostala od Lujzky sms: “Som hladna. Doma nic nemame. Idem varit. Mala som vas rada :). Moj majetok odkazujem pani uc. vrabce”
    Ty si nikoho nevarovala pred varením piroh a neposlala nikomu podobnú sms? 🙂

    • Lujza píše:

      Tak ale náhodou to všetci prežili :D. Mimochodom ty kedy vlastne stíhaš žiť? Veď stále niečo robíš! A mala si im spraviť slané, tie sú lepšie. Ale nevadí. Nabudúce. Veľa šťastia na MTV a keď budete natáčať tak ma spomeň 😀

  2. Anka píše:

    Lubica, a to si varila tie pirohy nasladko “from scratch”??? Ak ano, tak klobuk dole, ja to velmi neskusam, tie pirohy :-). Ale mam radsej zemiakov hehe. No a ako to dievca vsetko stihas teda?
    Tiez do kostola co chodis na sedenia chodis do ich evanjelickeho alebo rim.katolickeho?? TAk sa drz a pekne pochoduj do rytmu!

  3. lubicapuchalova píše:

    No do kostola chodim luteranskeho:D
    A robila som aj sladke aj slane ale nie domace, nasla som tu obchod s europskymi potravinami…a amju tam aj TVAROOH!:)
    P.S. Tu som ich este neupozornila na moje variace schopnosti, nechcela som ich vylakat, atakze su stale v tom, ze som dobra kucharka.

    • Anka píše:

      Lubko tiez nechapem preco chodite autom do skoly ked to trva iba 4 MINUTY autom???? Ved to by ste mali cca 15 min pesi nie?? Ale americania nemozu chodit pesi co :-)? Mala by si zaviest trosku europskej kultury sportu a ochrany ziv. prostredia tam haha……ja som bola tiez asi jediny chodec v meste ked som bola v USA a potom aj cyklista hah – lebo som nemala auto.

    • Anka píše:

      ked je tvaroh predrazeny nahodou v tom obchode, tak mozes pouzit ako nahradu aj Ricotta cheese do zakuskov nasladko je to super a mali by ich mat v kazdom supermarkete, ci?

  4. Lubka píše:

    Problem je ten, ze o 6:30 rano sa ti nechce chodit do skoly peso. Plus, skola je takisto daleko ako moja skola na slovensku, asi tri kilometre, ale tu nie su zapchy a semafory na kazdom kroku, preto to trva tak kratko.

  5. harant píše:

    zbožňujem ťa ľubicá

  6. mam píše:

    to, že vieš niekedy “dobre zabiť” je úplna pravda – hehe – už aj Tvoji spolužiaci to vedia o Tebe, keď vravia, že si asi z armády

Pridaj komentár

