Predlzeny vikend

Vitam!

Mam za sebou dlhy vikend plny slnka, jedla a hudby. Vsetko zacalo v piatok po skole, ked sme mali prve prestavenie marching bandu, kde sme vystupovali v polcase futbalu, ktory Lincoln Patriots(moja skola) prehrala na plnej ciare. Kazdy si vsak v tedy povie: Vsak co, my sme prehrali vo futbale, ale oni nemaju ani len marching band.

Ja som sa navliekla do uniformy so saxofonom v ruke a pocas celeho predstavenia, kym oni vystupovali, som tam ako trapko sedela a piskala,kedze skvele piskam. Dufam vsak, ze na buduce budem moct uz aj ja vystupovat. Este mi vsak chyba naucit sa 15 stran z drill charts. Chcete vediet  co to je? To je vas koniec. Drill charts je smrt. Su to tabulky, na ktorych si najdem svoje cislo a podla toho viem, kde sa mam posunut a kolkymi krokmi sa tam ma dostat. OSEMDESIAT stran mam za sebou.

Dobre, pointa je ,ze sme prehrali a ze ja som bola pekna trapka v uniforme a ze pocas sou to   tym babam, ktore robia colorguards – teda v podstate mazoretky, stale padalo na zem a bol to pekny trapas:D Po hre som sla s Hannou na LifeLight. Ten festival, ktory som vam spominala. Je to krestansky festival, ktory je zadarmo a bolo na nom nie 30 tisic ludi ako na Pohode, ale 300 tisic. Ano. A nemyslite si, ze tam stale spievaju nejake krestanske arie alebo co.  Toto bolo predstavenie dna vecera tyzdna mesiaca aj roka. A baba, ktora hrala na bicie, ta bola bozska. http://www.youtube.com/watch?v=OZi1rfNGWoc&feature=youtu.be Takisto som objavila krasu mashingu. To je ked sa zrazu v kope ludi pocas koncertu vytvori prazdny kruh a do neho idu ludia, ktori do seba strkaju a vrazaju chrbtami. A ked ta slahne taky poriadny kus pracovnika mcDonaldu a ty odletis na druhy koniec a vrazis do ineho pracovnika Burgerkingu ale rovnakej velkosti, tak to je hrozna sranda. Plus vsetko bolo v blate, teda udupanej trave, takze som skoncila poooriadne zaprasena. Ale kedze to je krestansky festival, ked nahodou spadnes, tak ta zdvihnu a neudupu na smrt. Tak toto bol moj program v piatok vecer, pricom domov sme prisli asi okolo dvanastej, lebo dalsi den sme mali o 8:30 marching band. To bol dalsi zabijak, lebo som stravila na slnku cele poobede az do jednej.(SOBOTA RANO, styri a pol hodiny treningu. KRuta realita). A kedze nas trener nebol s piatkovym vystupenim spokojny, pekne nas driloval az dokym sme ledva chodili a z tela vypotili este aj slezinu. Bolo totiz 35 stupnov. Potom som sla domov a hned na Lifelight s Hannou, kde sme stravili zvysok dna na slnku. Nastastie tam cestovala cisterna, ktora ako na Pohode striekala ludi. To bola moja spasa.

Domov sme sa vratili o jednej v noci a v nedelu sme si to zopakovali znova. Cely den v 35 stupnoch na slniecku medzi ludmi, ktori vonaju svojim prirodzenym pachom. Ale pekne som si zamashingovala a o jednej rano sme boli doma. To, ze to bol krestansky festival bolo skvele, pretoze hudba bola super tak ci tak a ti ludia to robili z vlastneho presvedcenia s myslienkou sirenia viery medzi ludmi. A vsetci ludia tam aj boli veriaci, co bolo ohromne a dokazuje to, ze aj oni sa dokazu bavit a nie su to nejaki bigotni ludia z klastora. Takisto tam bola kopa ludi z mojej skoly, ako aj polka marching bandu a vsetci Hannini kamarati. Musim povedat, ze tu je krestanstvo ovela prirodzenejsie a otvorenejsie ako u nas.

P.S. Ano, boli tam toi toiky, pred nimi niet uniku, takze hygiena bola asi nulova. Ale zatial zijem a mam za sebou nezabudnutelny vikend.

Dnes sme neboli v skole, narozdiel od vas, kedze americania maju sviatok prace. Tak iba dospavam zameskane:D Zajtra sa vsak vsetko zacina a tento tyzden bude velmi plny marching bandu. Viac vsak nabuduce.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Predlzeny vikend

  1. Ujcek píše:

    Co je toi toika?

  2. Lujza píše:

    No a zasa! Ty nejdeš do školy ty tancuješ po stoloch, ty ty tyyyyyyyyyyy!!! 😀 A nie sú oni náhodou luteráni?

    • lubka píše:

      Ano, su, ale luterani su tiez krestania. Tak ako my, grekokatolici, prostestanti, baptisti a dalsi.Krestania su vsetci, ktori veria v boha.

  3. Helena píše:

    Ahoj Ľubka veľmi pekne Ťa pozdravujem a držím Ti palce v škole, si veľmi šikovné a odvážné dievča, nech sa ti darí. Helena

Pridaj komentár

