Docasny vypar

Ahojte,

kedze moja rodina nie je spokojna s komunikovanim so Slovenskom, moja aktivita je limitovana na casy, ked nik nie je doma a dnes som zistila, ze aj na casy, kedy mam jest a ja ich travim v kniznici. Dakujem za vsetky originalne napady na moj sloh, ale bohuzial, prisli po termine odovzdania. Preto mam pre vas dalsiu super temu. Poznate vsetci bajku o liske, ktora lichotila vrane a ta potom pustila z ust ligotavy sperk a liska jej ho corla? Tak ak niekto ma nejaky napad na podobne prefikane zviera, ktore prekabati ine, je vitany dat mi akykolvek napad. Fakt dufam, ze ta veta mala zmysel.

Este sa s vami podelim o moje plany. Tento piatok je prve vystupenie marching bandu, ale kedze ja este stale neviem asi 2 patiny sou, tak sa budem len pozerat. Vystupovat budu pocas polcasu futbaloveho zapasu medzi mojou skolou a rivalmi Washington high school.  Takze zazijem typicky filmovy zapas s roztlieskavackami:) Hned potom vecer ideme s Rodinou na nejaky festival, na ktory oni chodia kazdy rok a ked som to pocula, tak hned som si povedala NIE, ZIADEN festival, tych mam dost na cely zivot. Ale asi nemam inu moznost. Bude to od piatku do nedele a je to blizko Sioux Falls, takze kazdy vecer-noc, sa budeme vracat domov a rano tam pojdeme zasa pozriet sa na nejake kapely, o kotrych som v zivote nepocula.

Na telesnej hrame momentalne football, nie soccer, ale americky futbal. A ja som to nemehlo, ktore v zivote nehralo futbal a pri druhej hre, ked som bola quarterback(to su vsetci ti nabuchani oblubeni chalani vo filmoch), som nahrala loptu protivnikovi, lebo som sa dala nachytat na trapnu fintu:MNE, MNE a druhe druzstvo skorovalo. Hoci sa mi vsetci smiali, stale to nebol taky trapas, ako dat si vlastny kos v basketbale. Potom sme hrali aj kick ball a to bolo nieco, o com som v zivote nepocula predtym. Chapete, futbal som nevedela hrat, ale aspon som uz videla hru v telke, ale KICK ball, o tom som v Zivote nepocula.  Viete niekto, co to je? Lebo na mna sa vsetci pozerali ako na ETeho, ked som povedala, ze netusim, co to je.Potom pochopili, ze som len blondava Skandinavcanka. Aha, nie, ja som zo SLOVENSKA a to nie je to iste. No dobre, idem jest, ako vzdy. Cau.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Docasny vypar

  1. Anka píše:

    poznam ako Kocur v cizmach – Puss’n boots – prekabatil tigra ci carodejnika nech sa premeni na rozne zvierata ked vie a nakoniec mu povedal, nech sa premeni na mysku a vtedy ho zjedol..ale kedze to je samotna dalsia rozpravka tak neviem ci to pomoze…:-)

  2. maminia píše:

    Aaaa – spoločné stravovanie – to ja dobre poznám! Vo všetkych “dobre” fungujúcich rodinách je prísny režim a disciplína v stravovaní – presný čas a všetci do nohy za stolom! (to len vy ste mali slobodu – keď ste chceli, tak ste jedli… ). Keď som bola au-pair v Rakúsku – tak s presnosťou švajčiarských hodiniek boli raňajky i obed (ten len cez víkendy) i večere. O siedmej večer sa len zakričalo na celý dom “essen kommen” a všetci sa stretli pri stole. Pekne sa pomodlili, popriali si dobrú chuť a mohlo sa začať jesť. No to bolo ale peklo, ak som nestihla pripraviť na presne stanovený čas jedlo – hneď som dostala školenie, že sa musím naučiť zatriediť si čas tak, aby som dodržiavala ich zabehaný rituál. Potom som si na to celkom zvykla. No na začiatku to nebolo jednoduché, lebo akákoľvek spontánnosť v stravovaní bola vážnym priestupkom proti ich “rodinnému duchu”.
    Poznáš rozprávku o líške a pampúšikovi? Pampúšik nie je síce zvieratko, ale môžeš to premeniť na nejakú myš. A keď nechceš líšku (no jedine líška je v symbolike zvierat prefíkaná, čo ja viem), tak to zmeníš napríklad na vlka – takého pampúšika by zjedlo totižto kažé zviera :). Pampúšik utiekol starčekovi a starenke z okienka, na ktorom sa chladil a vybral sa do sveta. Stretol vĺka – vlk ho chcel zjesť, no pampúšik mu utiekol. Stretol líšku a tej by tiež utiekol, keby ho prefíkaná líška nepresvedčila, že je nahluchlá a nech pampúšik je skočí na ňufák a zaspieva tam svoju pesničku, lebo ona “chúdera” je už nahluchlá.
    A čo sa týka tej komunikácie so Slovenskom – také sú pravidlá, raz za 2 týždne. To nám hovorili aj na stretnutiach, s tým sa asi nedá veľa robiť. Len Ti poviem ešte jednu pikošku – teraz sa vraj jeden študent vrátil späť z Ameriky už po 2 ýždňoch – a to vraj jeho nová rodina ho neobmedzovala v komunikácii s rodinou. Tak to len asi potvrdí ich manuál, že čo najmenej komunikovať z SK a svoje homesicky riešiť najmä s hostiteľskou rodinou.
    Tak veľa zdaru!!!!!

  3. starka píše:

    ahoj, lubka.
    konecne mi tvoja mama, ukazala, kde sa mozu pisat komentare. Tak Ti jeden pisem. Dnes som varila perkelt, lebo si Lujzka rozkazala. Keby si chcela, tak ti mozem poslat v balicku :), lebo mama sa Ti chysta poslat dajake veci.
    Co to znamena docasny vypar?

  4. Ujcek píše:

    V Korzari je dnes clanok o studentovi ktory bol v USA jeden rok. http://kosice.korzar.sme.sk/c/6515534/student-v-usa-uz-na-obede-zistis-kto-je-bohaty.html

    Ked si ho precitas tak zistis ze ten clanok je asi vymysleny a ten student ani neexistuje, len redaktorka do bodky odpisala tvoj blog 🙂

  5. Lujza píše:

    Hahahahaaaaaa dosť festivalov? Chcem vidieť čo budeš hovoriť budúci rok keď bude pohoda… 😀 S tou bájkou ti veľmi nepomôžem ja si rozprávky a bájky zapamätať neviem 😀 Ale v červenej čiapočke vlk obalamutil to dievča pod čiapkou. 😀
    Mimochodom dnes som si nalakovala nádherné nechty. Také pásikové, bodkované, krížikované a notové. Úžas… Asi ťa to nezaujíma tak teda veľa šťastia!

    • puchalka píše:

      LUJZKA! Ty si si nalakovala nechty prvykrat v zivote? KLebo ja si nepamatam ,zeby si niekedy mala nalakovane..:D

      • Lujza píše:

        Bléé! Po chvíli som si ich odlakovala. Bola som lenivá robiť aj druhú ruku 😀

      • maminia píše:

        Lujzka si nielenže nalakovala nejaké čudné obrázky na nechty, ale v prvý deň do školy si obliekla aj Tvoje slávnostné čierne šaty bez ramienok (čo majú taký čudný zips vzadu), a nie rifle!!! ako tradične v prvý deň do školy. Včera so zúfastvom v očiach vyšla z Tvojej izby so slovami, že v Tvojom šatníku sa už nedá nič nositeľné nájsť. Chúderka :).

Pridaj komentár

