Prezila som prvy tyzden!

Takze, prisla som vas vsetkych pozdravit a potesit vas spravou, ze som prezila uspesne svoj prvy tyzden. Mam za sebou prve 100% A z testu z chemie, co je skvele!

Vcera mal moj host dad narodeniny a mali sme malu rodinnu oslavu a velky cokoladovy kolac. Bolo to skvele! Dnes o jednej som uz mala za sebou STVOR hodinovy trening v marching band a i ked prsalo, aj tak to bola zabava. Karen a Thomas neboli doma od rana, lebo isli pomoct stahovat Kristiana, ktory sa dnes prestahoval na univerzitu na intrak asi hodinu od Sioux Falls. Po marching band mala Hannah nejake stretko z jej zboru a ja som isla na obed s troma babami s marching band. Su skvele, vsetci su tu skveli a velmi mili ku mne. Snazia sa mi pomoct, ked neviem kroky a aj v skole su velmi priatelski. Dokonca aj vedia, kde je Slovensko. I ked jedna si myslela, ze to je Skandinavia a jeden ucitel si myslel ze som z JugoSlovakie. Spojil ceskoslovensko a juhoslaviu dokopy, dve neexistujuce krajiny:D Ale co uz, vsak uci chemiu. Po obede som sla do kina na zivot Timothyho Greena s Hannou a Katie, to je ta, s ktorou som bola na obede. Je uzasna a bola som u nej doma dokonca skakat na trampoline. Poviem vam, to je makacka ale hrozna sranda.

No, a teraz mam pre vas task. Mam zadanie na americku literaturu napisat mytus o vzniku sveta. Chce to nieco super originalne a musite mi pomoct vymysliet viac veci:

Nejaky sposob, akym boh vytvoril zem.

Ako vznikli zvierata

Ako vznikli pohoria

Ako vznikli sporty

Ako vznikli prvi ludia.

Cakam zaplavu kretivnych napadov.!! Dovtedy Farewell!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Prezila som prvy tyzden!

  1. HARANT píše:

    Pohoria vznikli tým, že sa zem mračila, pretože boh nevytvoril jednorožce.

  2. maminia píše:

    Gratulujujem k 100 % z chémie. A držím palce i v ostatných predmetoch.
    Pozdravuj host dada – i my sa pripajáme ku gratulácii! Ktoré narodeniny slávil? Darovala si mu nejaký svoj vlastný výtvor – kreativita, s akou si vymýšľala a potom i vytvárala darčeky pre mňa bola vždy veľmi príjemným prekvapením.
    A čo sa týka Tvojej domácej úlohy – veď vieš, ako je to s mojou kreativitou – tá sa najviac dokáže realizovať v oblasti katastrof – tam som neprekonateľná! (nik nedokáže vymyslieť to, čo ja, keď uvažujem o tom, čo sa ešte nepokazilo a môže pokaziť 🙂 ) Takže – túto úlohu presúvam na iných – Tvojích spolužiakov či kamarátov na SK.

  3. vlado píše:

    Zvieratá našiel pánbožko v kindervajci, tak si ich tak postupne vyklada. Jasterov nemame, lebo nevojdu do kinderka. cize je predpoklad, ze niekedy robili pstrosie kinderka. No a odkial vzniklo kindervajce? Z kindersliepky. a co bolo skor? sliepka alebo kindervajce? Nie je to jedno. Kindervajce nema so sliepkou nic spolocne. Myslim, ze k zvieratam som vycerpal argumenty:-)
    Pohoria urobila firma, čo robí okrasné záhrady. Prišli, nasadili stromy, urobili skalky, mulčovačku… no a my to musíme, ako po každej firme, upraviť, aby to bolo dobre.
    Ber to tak, že športy vznikli, aby sa človek odlíšil od zvierat. Tak sa vymyslela softwerova aplikacia : sport. Videla si uz niekedy zviera sportovat? nikto nerobi fyzicku namahu neucelne, ak nejde o potravu ci prezitie. ak pes nelovi, tak spi.
    Na vznik ludi je viac pohladov. Prvy je, ze ludia este nevznikli. Druhy, ze vsetko je len sen nejakeho boha. Treti, ze to vsetko je len velka pocitacova hra, ktoru s nami niekto hra. A ak si kupis vyssi level, tak dostanes aj to, ako funguju nahody alebo aj tu neuveritelnu skutocnost, ze prave ja som si musel zobrat tvoju mamu:-)
    A este je moznost, podla maminy urcite pravdepodobna, ze si nas vyslachtili mravce, aby sme postavili domy, kde nam budu lozit po linke:-)
    tak toto sa mi zdaju narychlo ako najrealnejsie teorie. nechcem ti nic vymyslat. nebolo by fer zavadzat deti ani v ramci literarnej fikcie.
    casom aj tak zistime, ze vsetko toto bolo vyrobene v Cine.

  4. maminia píše:

    podľa mňa, Boh stvoril ľudí, lebo sa nudil a nemal s kým hrať karty. Hra je dobrá vtedy, keď ju hrajú aspoň 3 a tak stvoril muža i ženu. Kopce stvoril preto, lebo ho už omrzelo hrať karty a chcel sa hrať na skrývačku – no zem bola rovná doska, tak vytvoril kopce a jaskyne, kde sa dá super skrývať. No Adam a Eva sa skryli tak, že ich Boh nevedel nájsť, preto si musel vytvoriť nových tvorov, tentokrát už odlišných od tých prvých, aby ich dokázal jednoduchšie nájsť – a pekne si tie tvory potriedil, do vody, do vzduchu i na súš. A tak vznikli zvieratá. No čo s tými športmi – to netuším, čo tým Boh sledoval, že ich vymyslel. Možno ani on sám nevedel. Žeby za tým všetkým bola Eva 🙂 ?

Pridaj komentár

